Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

Πίσω από τις μάσκες

Είμαι αυτός που νομίζω;
Μα, νομίζω πως είμαι τόσα πράγματα!

Πολύ συχνά δεν με αναγνωρίζω· πράγμα σύνηθες σε όσους γνωρίζουν το εαυτό τους...
Παρίσταμαι μέσα μου σε διάφορες μεταμφιέσεις που με κρατούν εν ζωή.
Απ' όσα αλλάζουν, κατέχω μόνο ότι είναι πάντα όμοιο· απ' όσα γίνονται, μόνον ότι δεν είναι τίποτα.

Σκέπτομαι πολύ συχνά ότι δεν είναι οι σκέψεις πολυ βαθιές για δάκρυα,
αλλά τα δάκρυα πολυ βαθιά για σκέψεις.

Η ψυχή μου είναι μια μυστική ορχήστρα·
αγνοώ ποια όργανα κρόυω και ποια τρίζουν εντός μου.
Γνωρίζω τον εαυτό μου μόνο ως συμφωνία.

Η συνείδηση της ασημαντότητας μας
είναι το αποκορύφωμα της γνώσης μας για τη ζωή.

Αμφιβάλλω, άρα σκέπτομαι.

Είναι μικρή η ζωή, απέραντη η ψυχή:
Ό, τι κατέχεις, σε καθυστερεί.

Φερνάντο Πεσσόα, Πίσω από τις μάσκες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.